Типи чоловіків, які готові витрачати на тебе свої гроші.
Зрозуміло, у кожної дами своє власне уявлення про цю горезвісну сумі чоловічих вкладень в їх відносини: виходячи з власного соціально-фінансового становища дами, фантазія когось обмежена двома-трьома пляшками пива, а для якоїсь леді буде мало і круїзу по Середземному морю.
Зрозуміло, чимала кількість дівчат і жінок (особливо юні леді або дуже закохані) взагалі не усвідомлюють, що вони вступають у відповідності з цим неписаними дамськими правилами. Або наївно вважають, що навколо всі надходять саме таким чином, але самі-то вони вважають таку поведінку продажним і зовсім неправильним. І тому своє власне любовне поведінку вважають якимось особливим, пояснюють витрати на себе свого власного партнера просто наявністю сильного любовного почуття і зовсім не бачать, що насправді вони все одно живуть і поводяться приблизно таким же чином, як і всі ті, кого вони критикують за явну продажність. Звичайно, рівень і масштаб витрат у них, безумовно, може бути дуже різним. Але тим не менш.
Зрозуміло, велика частина розсудливих чоловіків абсолютно на дам за це не в образі: чоловіки розуміють, що це жіноче поведінка обумовлена і соціально, і генетично. Зрештою, вкладені у відносини і в неї особисто гроші на рівні жіночого підсвідомості сприймаються як якийсь ознака того, що дама не помилилася у своєму виборі і її партнер цілком зможе прогодувати тих дітей, які теоретично можуть народитися від даного союзу (згідно споконвічного задумом Матері-Природи, будь-які любовні відносини не повинні призводити до народження дітей!).
Однак ми поки що не про це. Поки ми говоримо лише про те типи чоловіків.
Чоловічі групи, виходячи з їх ставлення до фінансово-сексуальним традицій сучасних любовних відносин
Групи №1. Проблемно-неадекватні чоловіки.
Це такі чоловіки, які, тільки-тільки познайомившись з дамою (особливо зловживаючи спиртним), прагнуть отримати доступ до її тіла прямо зараз і бажано негайно. Саме з числа цих чоловіків виходять ґвалтівники, садисти, маніяки-душителі та інші небезпечні суб’єкти (включаючи тих, хто ображає або б’є жінок).
Група №2. Чоловіки з надто завищеними зарозумілістю.
Це такі чоловіки, які займають більш чи менш високі керівні посади в системі влади, бізнесі, шоу-бізнесі і кримінал (так звані чоловіки, які «вирішують питання» і в яких «все скрізь схвачено, за все заплачено»). Такі чоловіки вже звикли до загального плазуну і рабської угодничанию перед собою і тому, у випадку спілкування з дамами (особливо з так чи інакше залежать від себе), такі чоловіки завжди нахраписто-прямолінійні, вони не терплять зволікання і прагнуть негайно придушити даму морально, а потім схилити її до сексу. Вони вважають, що завдяки своєму високому статусу вже давно заслужили все по вищому розряду і тепер можуть зовсім не напружуватися. Особливо в сексі.
Група №3. Чоловіки, які визнають правила фінансово-сексуальної гри.
Ця група – явна більшість. Ці чоловіки – чоловіки-середняки (в хорошому сенсі цього слова). Це ті, хто по-доброму і по-чесному визнають всі ті правила і традиції, що сформувалися в суспільстві навколо любові, сексу і сім’ї, слухняно їм наслідують і шалено радують цим спочатку своїх подруг, а потім своїх дружин (а іноді потім і своїх коханок).
З такими чоловіками жінкам комфортніше. Вони повністю визнають розглянутий нами вище «Алгоритм стандартного любовно-сексуально-фінансового спілкування між чоловіками та жінками» і тому терпляче платять за жіночу увагу до своєї особи, розраховуючись за обох скрізь, де тільки вони не опиняться зі своєю щасливою обраницею. (Звичайно, щасливою! Це ж просто свято якесь, а не чоловік!)
Однак у таких зразкових і правильних чоловіків є і один мінус: якщо жінка здасться такому чоловікові надто дорогий (згадайте, як розважливий кріт вважав, скільки зерняток пшениці з’їдає в рік Дюймовочка!), чоловік може вирішити, що дані відносини йому не по кишені і потихеньку згорнути ваші любовні відносини під якимось пристойним приводом (як надто обтяжливі фінансово).
А ви в підсумку так і не зрозумієте, чому ж ця казка так швидко закінчилася.
Групи №4. Чоловіки – професійні покупці жінок.
Ця група складається з тих професійних ловеласів, у яких весь час (або майже всі) є вільні гроші і гостре бажання поповнювати і поповнювати свою еротичну колекцію. Серед цих чоловіків чимало й таких, яких їхні подруги колись кинули саме заради більш багатого і перспективного партнера. І ось тепер вони як би здійснюють своєрідну помсту: вони вкладають у жінок гроші, влаштовують грандіозні бенкети і посиденьки в дорогих ресторанах, купують дам по-швидкому дорогими іномарками, добре облаштовані офісами, престижними лікерами і саунами, отримують секс, а потім їх або просто кидають, або перед цим прагнуть ще й принизити їх, дорікнувши в надмірній продажності.
Група №5. Чоловіки, які знають собі ціну.
Ці чоловіки у віці від 20 до 50 років (займають середнє і вище середнього положення в суспільстві, мають хорошу освіту, начитані, не обмежені в своїх засобах, мають приємну зовнішність і дуже стежать за своєю фігурою), які прекрасно віддають собі звіт, що в їх віці та при їхньому становищі вже кого-кого, а подругу і дружину вони собі завжди знайдуть. Їм дуже шкода даремно втрачати тижні і місяці на попереднє вигулювання-охмурение (в цей час можна працювати і досягати чогось у житті!). Простіше кажучи, знайомлячись з дамами і починаючи з ними любовні стосунки, такі чоловіки абсолютно свідомо намагаються знайти собі таких подруг, які дуже схожі на них у поглядах, є таким собі дзеркальним відображенням у спідниці і бажають дружити з чоловіками не тому, що їм від них щось потрібно (і менше всього – грошей або допомоги за життя), а тому, що їм просто хочеться ВИКЛЮЧНО СЕКСУ ЗАРАДИ СЕКСУ і СПІЛКУВАННЯ ЗАРАДИ СПІЛКУВАННЯ. Зрозуміло, такі чоловіки однаково помиляються.